Vrácení zboží a reklamace
Jak postupovat při vrácení zboží
Pokud se vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nehodí, můžete nám jej bez problému do 14 dnů od převzetí zásilky vrátit.
Nejsnazší cestou, jak zboží vrátit, je napsat na info@cmuchacikoberecky.cz, kde uvedete číslo objednávky a jaké zboží z objednávky chcete vrátit. My vám zašleme odkaz pro zpětnou zásilku PPL, kde vyplníte své údaje, systém vygeneruje QR kód a poté stačí balíček odnést na výdejní místo PPL. Tato služba je zpoplatněna částkou 109,- Kč, která bude stržena z vrácených peněz.
Další možností je zaslat nám balíček na adresu: Ivana Potěšilová, Jiřice 154, 39601 Jiřice u Humpolce. Do balíčku vložte vyplněný formulář: ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY(3). I v tomto případá vás žádáme, abyste nás informali nejdříve e-mailem info@cmuchacikoberecky.cz
Jak postupovat při reklamaci
V případě, že je se zbožím cokoliv v nepořádku, napište nám na e-mail info@cmuchacikoberecky.cz. Uveďte, prosím, číslo objednávky, o jaký produkt se jedná, o jaký problém se jedná a nejlépe připojte i fotografie. Na základě tohoto e-mailu se domluvíme na dalším postupu.
Všechny požadavky se snažíme vyřizovat co nejdříve, spokojenost našich zákazníků je u nás na prvním místě. Nebojte se na nás tedy kdykoliv obrátit a vždy se budeme maximálně snažit vyřešit vše k vaší spokojenosti.